piątek, 11 lipca 2014

,,randka w ciemno"

,,randka w ciemno"

szef schroniska

człowiek o złotym

sercu i duchu 


zorganizował 

taki wieczorek

zapoznawczy


do mojej budy 

wprowadzili

niczego sobie

suczkę collie


szef schroniska

niczego nie żałował

dał mnóstwo czasu 


zupełnie jak w 

zachowanym kundlu,

powiedział jeden 

z wolontariuszy


tylko że tamten

był ładniejszy,

powiedział drugi


miałem gdzieś

co człowieki

gadały zza

krat  wolni


dali mi  niezłą

suczkę i to 

się liczyło

przypominała mi kotkę

którą goniłem 

kiedyś tam  


co?, warknęła

nie lubisz rasowych?

tak iz ciebie kundel?


nie słuchałem 

podniecony machałem

ogonem jak głupi 


później 

po wszystkim 

zmieniła o mnie zdanie


jak dawno 

nie miałem

przyjemnego towarzystwa

i to uczciwego



a tu proszę

w schronisku

taką damulkę 

znajduję


z nakazu szefostwa

na dzień przed kastracją


uciekłem tej samej nocy 

wraz z nią,

żeby dokończyć naszą

randkę w ciemno 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz