poniedziałek, 11 sierpnia 2014

,,wyznanie wilczości"

,,wyznanie wilczości"

nie boję się

tego powiedzieć 


jestem wilkiem


o zajęczym sercu 


o sercu tchórza  


o sercu przegranego 


taki się nie 

urodziłem


zmusili mnie do tego

siedzę samotnie

z dala od innych


bo pragnąłem 

porzucenia 


teraz żałuję 

swych słów   

i marzeń


jakby mnie 

rozumieli 


wszyscy naokoło


i mieli 

podobne serca


krwawili by 


podobnie ze 

swych krzyży 


własnoręcznie 

wydłubanych

z kości rodziców 


a ja chciałem być
 
wilkiem 


tym prawdziwym 

wolnym 


bez kłamliwych 


zobowiązań 


chciałem nim być 


i ciągle go szukam 


po całym świecie 


ideowych wydmuszek 


rozmyślając o straconych


dniach i nocach


przyjaciołach i wrogach 


ich też zapomniałem 


na pustyni 

rozmyśleń


po dziś dzień 


na niej pokutuję




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz