wtorek, 29 lipca 2014

,,jestem miejskim wilkiem" - poemat

,,jestem miejskim wilkiem" 

urodzonym na 

wysypisku śmieci

z dala od prawdziwego

domu i mej watahy


urodziła mnie 

prawdziwa wilczyca

która popełniła 

ten jeden grzech 


odeszła do miasta 


urodziłem się

pośród zgnilizny

ludzkiego świata

gdzie łatwo o nic 


urodzony w 

czasie burzy

gdy waliły całą mocą 

pioruny i błyskawice 


tak ogłoszono moje narodziny


urodzony samotnik

co nie będzie miał

za wielu przyjaciół

to same miejskie kundle


urodzony na śmietniku

ludzkim pomocie

gdzie indziej 

skończyłbym gorzej


jak moja matka


była prawdziwą wilczcą

umarła wydając mnie

na ten marny świat

na który się nie pchałem


wszyscy zazdroszczą mi

czystej krwi i ducha

prawdziwego psa

prawdziwego wilka 


dlatego jestem sam 


nie wiem co robić

widzę i czuję

oddycham i biję

jak każdy żywy


wędruję po tym mieście 

z niczym przy sobie

z nikim przy boku 

jak przystało na 


prawdziwego wilka
 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz